Álomidő - a tudatos álmodásról

Hogy inspiráljon. Téged. Engem. Trükkök, tapasztalatok, élmények. Mert megtanulható. Lehetséges úgy elaludni, hogy közben tudatodnál maradsz, és amikor álmodni kezdesz, tudod, hogy épp álmodsz. És akkor... Bármi. Csak így egyszerűen: bármi, amit képes vagy elképzelni. Olyan valóság mint a "kinti", csak szót fogad neked. Mit szeretnél? Mi a három legféltettebb vágyad? Nem baj, ha lehetetlen. Nem baj, ha sose mondanád el senkinek. Utakat keresek arra a bolygóra, ahol az utazót élete legkülönösebb bulija várja. Érzed? :-) Jössz? :-)

Utolsó kommentek

  • álomontológus: Sziasztok! Nem tud valaki Záporról? Én nem voltam tagja az Álomműhelynek, de érdeklődve olvastam ... (2012.09.21. 14:31) Berobbanás
  • kergezerge: Ezt most hirtelen nem olvastam végig, csak erre guglizódtam, majd visszatérek, most csak annyit sz... (2012.04.05. 16:27) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • Zápor.: Jó, jó, jó!! :-) Próbálkozz vele, Fortis! Örülnék ha láthatnám az álomrajzaidat! Az se baj, ha csa... (2011.09.05. 11:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Nekem tetszetősek ezek a rajzok . Na csak a kézügyesség , azzal van számomra a baj . Kétbalkéz :) ... (2011.09.03. 15:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Hú aztamindenit , de jó ez a kép ! És az álom maga is . Ezt a képet te festetted ? Nagyon tetszik ! (2011.08.24. 06:57) Zöld-arany falu és kerekasztal
  • Utolsó 20

Alaplap

2010.11.13. 13:44 Zápor.

 

"Erősítsd meg a szándékot,

ami automatikusan megerősíti a tudat éberségét."

Üdv ismét!

Tenzin Wangyal Rinpócse: Az álom és alvás tibeti jógája.   Megvettem, tetszett, elkezdtem, abbahagytam, elfelejtettem.

Szóltak, hogy jó. Rájöttem, hogy Jé, tényleg. (Köszi!) Most más élethelyzet, más nézőpont, második nézésre legalább ugyanolyan hasznos. És közelebb áll az izlésemhez a jelenlét és összpontosítás élesítésére tett hangsúlyával, mint a nyugatibb, inkább közvetett trükköket használó irányzatok. :-) Ilyen szempontból Csíkszentmihályi tétele elgondolkodtató: "Az ember boldogságra való képessége az összpontosításra való képességével arányos." Persze, biztos nem szó szerint és 100% -ig, de azért lehet benne valami...

Ímhol az oldal, ami számomra - gyakorlati szempontból - leghasznosabbnak tűnik. Talán azért, mert nem vagyok hajlandó elengedni azt a feltevést, hogy a tudatmegőrzés HOGYAN -ja a lényeg. A többi, passzív ébrenléti gyakorlat, a véletlenszerűen kiváltott, felkészülés nélkül kárbavesző TÁ -mok nem annyira fontosak.

 

" ...az álmosság valójában a tudat egyfajta mozgása, amit erős összpontosítással meg lehet állítani. "

 

4 komment

Címkék: trükkök

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosalom.blog.hu/api/trackback/id/tr292446221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

traktor 2.0 2010.11.15. 23:52:48

SSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!!!!

fortisbarat 2010.11.16. 14:29:28

Kicsit már utána néztem mi is ez valójában :) :)
annyi minden van , amit meg kellene tanulnia az embernek .

Zápor. 2010.11.16. 21:16:19

@fortisbarat: Fortis, szerintem Te kedvelnéd ezt a könyvet. Érthető, friss, de megtartja a komolyan vehetőségét. És megy a jelenlegi hangulatodhoz. :-)

traktor 2.0 2010.11.18. 00:22:01

Úgy van! Van sok legjobb könyv, de ez az egyik legjobb a témában.
süti beállítások módosítása