Álomidő - a tudatos álmodásról

Hogy inspiráljon. Téged. Engem. Trükkök, tapasztalatok, élmények. Mert megtanulható. Lehetséges úgy elaludni, hogy közben tudatodnál maradsz, és amikor álmodni kezdesz, tudod, hogy épp álmodsz. És akkor... Bármi. Csak így egyszerűen: bármi, amit képes vagy elképzelni. Olyan valóság mint a "kinti", csak szót fogad neked. Mit szeretnél? Mi a három legféltettebb vágyad? Nem baj, ha lehetetlen. Nem baj, ha sose mondanád el senkinek. Utakat keresek arra a bolygóra, ahol az utazót élete legkülönösebb bulija várja. Érzed? :-) Jössz? :-)

Utolsó kommentek

  • álomontológus: Sziasztok! Nem tud valaki Záporról? Én nem voltam tagja az Álomműhelynek, de érdeklődve olvastam ... (2012.09.21. 14:31) Berobbanás
  • kergezerge: Ezt most hirtelen nem olvastam végig, csak erre guglizódtam, majd visszatérek, most csak annyit sz... (2012.04.05. 16:27) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • Zápor.: Jó, jó, jó!! :-) Próbálkozz vele, Fortis! Örülnék ha láthatnám az álomrajzaidat! Az se baj, ha csa... (2011.09.05. 11:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Nekem tetszetősek ezek a rajzok . Na csak a kézügyesség , azzal van számomra a baj . Kétbalkéz :) ... (2011.09.03. 15:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Hú aztamindenit , de jó ez a kép ! És az álom maga is . Ezt a képet te festetted ? Nagyon tetszik ! (2011.08.24. 06:57) Zöld-arany falu és kerekasztal
  • Utolsó 20

Nagy fekete alfa megmondja a frankót

2010.11.17. 15:04 Zápor.

 

"Be the Ball!"

"BE THE DREAM!"

 

     Amikor éppen elég a légies keleti vonalból, kijózanít és felébreszt valami kellemesen gyakorlatias nézőpontra váltani. Valahogy minden átláthatóbbá és kezelhetőbbé válik számomra, ha kicsit sportolóként gondolok magamra. Hiszen olyasmire igyekszem rávenni a testemet, ami magától neki nagyon nem lenne természete. Ugyanúgy fontos a következetes, rendszeres gyakorlás, mint az egy-egy nekirugaszkodás előtti pengeéles, minden mást kizáró fókuszálás. Mint a sportban. Ugyanúgy "nem természetes" az a teljesítmény, amire egy virtuóz álmodó rá tudja venni az elméjét, mint ahogy egy edzett test is "természetellenes" dolgokra képes.

     Most elsőre hirtelen a srác jut eszembe, aki a fejével tört beton és jégtáblákat. A dokumentumfilmesek odaállították egy műszerhez, ami az emberi koponyára mért biztosan halálos ütés két és félszereséig volt hitelesítve. Gondolom kitaláltátok: fogalmuk sincs, mekkorát üt a pasas, mert kapásból azzal nyitott, hogy az első fejelésével használhatatlanra zúzta a műszert.

     Természetesen elfogult vagyok, de azt hiszem az a különbség, hogy egy élsportoló túlerőlteti, és ezzel már elroncsolja a testét, míg egy igazán él-álmodó hosszabb életűvé, jobban használhatóbbá, és boldogabbá edzi az elméjét. Ok, elég a propagandaszövegből, beszéljen az, aki már le is tett valamit az asztalra. Erősen ajánlom pl. nagyon komolyan elszánt tudatos elalvási kísérlet bevezetőjeként, ráhangolódáshoz. Mondjuk egy hajnali, köztes ébredési szakaszba, amikor csak a tudatos elalvás miatt ébresztetted fel magad, pár órával a természetes ébredésidőd előtt. Még a tibeti vonal "guru jóga" gyakorlatával is használható együtt  -  a guru az guru... :-)

>> Katt ide. <<

 

 

További ráhangolódást segítő videók: itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt és itt.

4 komment

Címkék: trükkök hozzávalók

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosalom.blog.hu/api/trackback/id/tr272455011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pennyke 2011.01.12. 18:48:57

Szia!

Már régóta érdekel a tudatos álmodás. De igazából csak 2 napja kezdtem el vele igazán foglalkozni. Úgy látszik, napi látogató leszek ezen az oldalon, mert nagyon tetszik és napról-napra többet tudok meg a TÁ-ról.
Ma este fogom először kipróbálni, kíváncsi vagyok-e, hogy sikerül,bár.... Lehet, hogy tegnap este is sikerült. De nem vagyok benne biztos, elírom ide, hátha tudsz segíteni :).

Egy régi stílusú panelházban voltam, elég magasan. Úgy 3., 4. emelet lehetett. nagyon izgatott voltam, arra készültem, hogy meglátogat valaki( de kiemelném, hogy nem a panelházban laktam). Bementem a ház nappalijába és ott ült egy Szabó Magdához hasonlító nő. Tulajdonképpen Szabó Magda volt. Azt hiszem, itt-valahogy,nem tudom, hogy- rájöttem, hogy álmodok. De ez az érzés kb. 5 másodpercig tartott. Utána nem éreztem semmit. valamit szorongattam a kezemben, amit Szabó Magdának csináltam, de hogy hívtam, hogy Mama. Sokáig néztük egymást, majd "Mama" megszólalt: 1 éves korodban láttalak utoljára! Erre az ölébe AKARTAM(tehát éreztem) omlani és meg is tettem , azt a valamit, amit tartottam a kezemben eldobtam és sírtunk mind a ketten.

Nem tudom, hogy ez mi volt. De biztos, hogy más mint a többi álmom. Köszönöm előre is, ha válaszolsz :).

fortisbarat 2011.01.14. 10:09:26

@Pennyke: Ez klafa álom lehetett már csak az érzések miatt is . Az meg hogy tudatodra ébredtél megint nagyszerű , de sajnos általában ez már így megy , hogy ha észreveszed , hipp- hopp , már el is tűnt . Nem baj , majd legközelebb tovább tart és minél több lesz belőle annál hosszabbak lesznek ezek a tudatos pillanataid . Az álmot nem értelmezném , ha nem baj , erre vannak külön álmokkal foglalkozó fórumok . bízom benne , hogy máskor is sokszor sikerül , de ha nem így lenne , ne ess kétségbe , gyakorolj . Van sok gyakorlat , amivel fejlesztheted magadat .

Pennyke 2011.01.14. 15:33:35

@fortisbarat: Köszönöm a választ :) Nem is akartam az álom jelentését, mert már utánanéztem :). Igen, már gyakorolgatok,köszi még egyszer.

Zápor. 2011.01.19. 05:04:41

@Pennyke: Szia! Elnézést a késésért, vagy egy hétig nem volt netem.. Bocs.. Szóval: Tetszik az álmod. :-) Abban nem vagyok egészen biztos, hogy álomértelmezés szempontjából érdemes leírt megfejtés-rendszereket használni; Te, aki álmodtad, sokkal pontosabban megérzed, mit jelent SZÁMODRA, mint bárki más rajtad kívül. Sztem.
És hogy álmodban rájöttél hogy álmodsz.. Gratula! Vannak trükkök, amikkel nagyobb esély van megtartani a tudatosságodat, mondjuk ha legközelebb ugyanígy tudatodra ébredsz. De már önmagában ez is fontos élmény lehet, amit leírtál. Ha csak annyi hasznod volna belőle, hogy felpiszkálja az érdeklődésedet az álmaiddal kapcsolatban, már az is komoly ajándék. :-)
És - egyet értek Fortissal - gyere a közösségbe, szívesen látunk! :-)
süti beállítások módosítása