Álomidő - a tudatos álmodásról

Hogy inspiráljon. Téged. Engem. Trükkök, tapasztalatok, élmények. Mert megtanulható. Lehetséges úgy elaludni, hogy közben tudatodnál maradsz, és amikor álmodni kezdesz, tudod, hogy épp álmodsz. És akkor... Bármi. Csak így egyszerűen: bármi, amit képes vagy elképzelni. Olyan valóság mint a "kinti", csak szót fogad neked. Mit szeretnél? Mi a három legféltettebb vágyad? Nem baj, ha lehetetlen. Nem baj, ha sose mondanád el senkinek. Utakat keresek arra a bolygóra, ahol az utazót élete legkülönösebb bulija várja. Érzed? :-) Jössz? :-)

Utolsó kommentek

  • álomontológus: Sziasztok! Nem tud valaki Záporról? Én nem voltam tagja az Álomműhelynek, de érdeklődve olvastam ... (2012.09.21. 14:31) Berobbanás
  • kergezerge: Ezt most hirtelen nem olvastam végig, csak erre guglizódtam, majd visszatérek, most csak annyit sz... (2012.04.05. 16:27) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • Zápor.: Jó, jó, jó!! :-) Próbálkozz vele, Fortis! Örülnék ha láthatnám az álomrajzaidat! Az se baj, ha csa... (2011.09.05. 11:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Nekem tetszetősek ezek a rajzok . Na csak a kézügyesség , azzal van számomra a baj . Kétbalkéz :) ... (2011.09.03. 15:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Hú aztamindenit , de jó ez a kép ! És az álom maga is . Ezt a képet te festetted ? Nagyon tetszik ! (2011.08.24. 06:57) Zöld-arany falu és kerekasztal
  • Utolsó 20

Sehogymáshogy érzetek

2010.07.03. 13:43 Zápor.

 

SEHOGY MÁSHOGY. Ez van.

 

És ha egyáltalán nem, akkor igenis szegényebb lenne az életem nélkülük. Érzem a másnapi mosolygásra késztető, élénk hangulatból, vagy a most, csak az emlékek hatására átjáró, bizsergető kalandvágyból.

Persze, nem jutna eszembe, nem okozna kínzó hiányérzetet, hogy nem tudom milyen a testem molekuláris átlényegülésének és szilárd tárgyakkal egybeépülésének érzete, vagy valaki más összeszakadni készülő, megkezdett varázslatába belenyúlni, és teljes erőből igyekezni azt mégis egybentartani és befejezni... Viszont így, hogy ezek a sehogy máshogy át nem élhető érzetek fizikai, gyakorlati tapasztalatként, teljes értékű valóságként épültek az emlékeim közé, valahogy gazdagabb lett tőlük a történetem.

Tegnap üvegajtókon mentem keresztül, többször is. Tudtam hogy álmodom, és ezzel szórakoztam. Jó élmény volt. Meg valahogy: nehéz. De ettől lett tényleg tökjó! Nem olyan, mintha nem is lenne ott, koncentrálni kellett rá, hogy sikerüljön. Először a kezemet, óvatosan, aztán a homlokomat nyomtam hozzá lassan, az üveg meg nyúlt egy kicsit, mintha vastag hártya lenne inkább, és olyasmi érzet volt, hogy a kezem is, meg az üveg anyaga is átjárhatóvá válik, egymásba olvadnak, aztán mikor kijövök a túlsó oldalon, akkor a testem újra elkülönül, megszilárdul. Mintha mézbe nyomnád lassan a tenyeredet: éreztem, ahogy a felületi feszültség egyben tartja a felszínt, inkább nyúlik kicsit az anyag, aztán mikor elég erős a nyomás hozzá, megszűnik a felület folytonossága, beenged, és hirtelen sokkal könnyebb a haladás előre. És amikor az egész testemet óvatosan áthúztam, közben folyton éreztem, hogy hol van éppen az üveglap síkja, ami épp közös a testemmel (nyugtalanító érzés), végül a függőleges felület még kicsit utánam is húzódott, mint amikor víztükörtől válik el valami, és a felület "utánacsúcsosodik", mielőtt elengedi. Közben meg folyton azon paráztam, hogy ha valamit elrontok, és így félúton megszilárdul hirtelen az egész, az denagyon nem lenne jó nekem... :-D Ilyen érzés lehet álló vonat alatt átbújni: tudod ugyan, hogy elméletileg nem indul el, de azért határozottan örülsz, mikor egyben átértél..

 Nincs egy hónapja, hogy tehetetlenségi erejük miatt felrobbanni készülő mágikus energiákat próbáltam minden idegszálamat megfeszítve egyben tartani, és az eredetileg megkezdett varázslattá formálni. (Gondolom, elég nyilvánvaló: fantasy rajongó vagyok, és sokat RPG -ztem, szerepjátékoztam. Az a bizonyos asztal körül, négy - öt ember, szóban, dobókockákkal, hajnalig.. Szóval: száraz, materialista világlátásom van. De a meséket szeretem, és beleástam magam a játékhoz több kitalált világ kitalált - de roppant összetett és izgalmas - "mágiarendszerébe". Értem, átlátom, és el tudom képzelni, bár pontosan tudom, hogy szórakozáshoz gyártott fikció.)

Álom. Tizenhuszon éves srác, futólag ismerem, és gyanús, hogy szokatlanul lassan materializálódik a varázslat, amit megkezdett. Sima fizikai védőburkot akar létrehozni pár ember köré, négy - öt másodperc alatt létre kellett volna jönnie, de még csak épp elkezdődtek a fényjelenségek, a felénél se tart! És itt jön az álom zsenialitása: nem is olvastam ilyenről, de akkor ott egyszerűen rutinból tudtam hogyan kell: összpontosítottam, automatikusan mozdítottam a karjaimat, és beszálltam a varázslatába. Mintha egyhelyben állva átlépnél egy ajtón, aminek a túlsó felén őrjöngő homokvihar tombol: szinte elsodortak a kavargó energiák, azonnal értettem az egészet, éreztem mi történik: hirtelen felindulásból túlvállalta magát a srác, túl nagy burkot akart, és most nem tudja megfogni az energiát, ebből nem mágikus kupola lesz, hanem bazinagy robbanás.. Tudom mit tegyek, fókuszálok hogy összefogjam a varázslatot mielőtt beszakad, erőlködöm, de érzem, hogy az egész alapstruktúrája gyenge, nehezen kezelhető a szerkezete, viszont, ha berobban... :-D Az a vicces, hogy éreztem! Amit teszek, ami épp zajlik, az erőknek feszülő ellenerőket, és persze, az ismerős alapérzetek: amikor valamin erőlködsz, de baromi nehéz, aztán elszánod magad, és abban a pillanatban kitisztul a tudatod, "El fog szabadulni, el fog szabadulni, nem bírom, elengedem... DE, igen bírom!! Meg fogom tartani!! Azzzta**!!!@####*--!   ... "

A történet mindegy. Mindenki kedvelt témái más-más történetet fognak teremni az álmaiban. Ha főzni szeretsz, főzhetsz és ízlelhetsz olyasmiket, ha motorozni szeretsz, hajthatsz olyan gépet, olyan helyen, ha....    Mit szeretsz? Biztos el tudsz képzelni vele kapcsolatban olyan érzeteket, élményeket, amikre az éber világban nincs lehetőséged... :-)))

4 komment

Címkék: álomélmény

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosalom.blog.hu/api/trackback/id/tr242127027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kósza4 2010.07.04. 06:35:28

Ez az írás csúcs. Nagyon érdekes.

metálfarkas 2010.07.08. 11:43:15

Hát ez nagyon érdekes álom lehetett és nagy élmény. :) Amikor én varázsoltam álmomban, az összes varázslat elszabadult egyből, az egyikből egy felhő lett, ami alatt növények nyíltak és a felhőből elkezdett esni az eső. Furcsa volt és szép.

fortisbarat 2010.07.19. 09:00:43

Sziasztok ! Egy kicsit a tárgyakon való átmenésről szólnék ezen a téren volt némi tapasztalatom . Igaz , hogy közvetlenül a betonfallal kezdtem és nem üveggel , de üveggel is volt már dolgom . Én azt tapasztaltam , hogy az anyag egy kis ellenállást fejt ki , mintha tejszínhabba menne bele az ember .Én is úgy kezdtem , hogy előszőr a kezemet , majd a fejemet nyomtam át rajta , aztán meg bele is álltam teljes egészében és éreztem a minden írányból jövő nyomást , de nem volt kellemetlen , inkább csak maga a felmerülő gondolat , mi lenne , ha most itt ragadnék , soha senki nem találna meg , hiszen senki sem lát bele a falba :) :)
Aztán az üvegfallal úgy voltam , elhatározás kérdése volt , lesz ami lesz én átugrok rajta .He he , sikerült is a tuloldalon ülők nyakába pottyannom , aztán keresztűl is mentem egy egy személyen , szóval megesik az ilyen .
Emlékszem egyszer a tükrön akartam átmenni , hiszen annyi misztikus dolgot mesélnek a tükrökről , de talán ez már nem is tudatos álom volt , hanem egy TKÉ élmény , mindenesetre nem történt semmi , átsétáltam rajta , egyenesen bele a hűtő szekrénybe .
Nos csak azért meséltem ezeket , mert bár minden tapasztalás más és más , de én nem tapasztaltam olyat , hogy az anyag egy kicsit útánunk nyúlna , végig síkban maradt , bár ez nem jelent semmit .
Volt egy barátom , aki meg egy fán próbált keresztűl rohanni , de mindig visszapattant róla , de aztán a végén mégis csak sikerült , háát amikor elmesélte szét röhögtem magam :) :)
Nagyon klasszak az írások , jó hogy erre tévedtem , köszönöm szépen !
süti beállítások módosítása