Álomidő - a tudatos álmodásról

Hogy inspiráljon. Téged. Engem. Trükkök, tapasztalatok, élmények. Mert megtanulható. Lehetséges úgy elaludni, hogy közben tudatodnál maradsz, és amikor álmodni kezdesz, tudod, hogy épp álmodsz. És akkor... Bármi. Csak így egyszerűen: bármi, amit képes vagy elképzelni. Olyan valóság mint a "kinti", csak szót fogad neked. Mit szeretnél? Mi a három legféltettebb vágyad? Nem baj, ha lehetetlen. Nem baj, ha sose mondanád el senkinek. Utakat keresek arra a bolygóra, ahol az utazót élete legkülönösebb bulija várja. Érzed? :-) Jössz? :-)

Utolsó kommentek

  • álomontológus: Sziasztok! Nem tud valaki Záporról? Én nem voltam tagja az Álomműhelynek, de érdeklődve olvastam ... (2012.09.21. 14:31) Berobbanás
  • kergezerge: Ezt most hirtelen nem olvastam végig, csak erre guglizódtam, majd visszatérek, most csak annyit sz... (2012.04.05. 16:27) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • Zápor.: Jó, jó, jó!! :-) Próbálkozz vele, Fortis! Örülnék ha láthatnám az álomrajzaidat! Az se baj, ha csa... (2011.09.05. 11:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Nekem tetszetősek ezek a rajzok . Na csak a kézügyesség , azzal van számomra a baj . Kétbalkéz :) ... (2011.09.03. 15:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Hú aztamindenit , de jó ez a kép ! És az álom maga is . Ezt a képet te festetted ? Nagyon tetszik ! (2011.08.24. 06:57) Zöld-arany falu és kerekasztal
  • Utolsó 20

Igen. És?

2010.05.26. 10:11 Zápor.

Tíz perce egy barátom egy netes oldalt mutatott. Mesterséges intelligencia kutatással foglalkozik, bárki küldhet kódot, ami az oldalon levő egy-egy kis lény viselkedését meghatározza, mesélt, hogy mostanában ő ezt, és épp versenyben áll valakivel.. Örültem, hogy ilyen izgalmas elfoglaltságot talált, meglepő volt, mert emlékeztem, hogy pár hónapja nemigen beszél az internetes felfedezéseiről. Aztán leesett. "-Tudod, mi a probléma, Józska? Hogy te meghaltál." Egy villanásra halvány értetlenség futott át az arcán, hogy ezzel félbeszakítom amiről beszél. "- Igen. És?"

 

Ma reggel két tudatos álom, tegnap reggel szintén kettő. Nagyon remélem, hogy ez a fejlődés, és nem egy szerencseszéria jele.

Most azon igyekszem, hogy ne ébresszem föl magam rövid időn belül, és ne hagyjam kicsit kialakulatlan, kezdeti állapotban a TÁ -ot. Ma már eszembe jutott, és igyekeztem "természetesen" viselkedni, hogy szép, szilárd, hosszú, nyugodt álommá alakuljon. Azt igyekszem tapasztalati úton bizonyítani a tudatalattimnak, hogy bár nyomon követtem az álom kialakulását, ahogy különböző időben kapcsoltak be a különböző érzékszervi ingerek, attól ez még "rendes" álom. Gyakorlatilag olyannak álmodom a tudatmegőrzéses tudatos álmot, ami még sokszor önmaga kételkedő, csökkent minőségű mása. A tudatalattim még szkeptikus. :-D Valahogy még azon a véleményen van, hogy a T.Á. nak ilyen szétesegetősnek kell lennie, ahogyan létrejött. A mai tapasztalatok viszont azt mutatják, hogy ha álomban ez eszembe jut, lehehetséges szép, szilárd, reális álommá "nyugtatni" a jelenséget. Még nem tökéletes, de a folyamat egyértelműen érzékelhető, úgyhogy irány a következő T.Á.!

U.i.: Józska, ha tényleg szoktál netezni és az izlésed sem változott, akkor ezt bírni fogod.

1 komment

Címkék: álomélmény

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosalom.blog.hu/api/trackback/id/tr472032272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fortisbarat 2010.07.20. 11:36:53

Kezdeti időszakban azt tapasztaltam , hogy az álom alatt lévő tudatomra ébredésem egyenes következménye az ébredés .Aztán a tudatos időszak egyre jobban megnyúlt . Végezetül azt tapasztaltam , hogy a tudatosból nem ébredés következik , hanem álom formályában folytatódik tovább .
süti beállítások módosítása