Álomidő - a tudatos álmodásról

Hogy inspiráljon. Téged. Engem. Trükkök, tapasztalatok, élmények. Mert megtanulható. Lehetséges úgy elaludni, hogy közben tudatodnál maradsz, és amikor álmodni kezdesz, tudod, hogy épp álmodsz. És akkor... Bármi. Csak így egyszerűen: bármi, amit képes vagy elképzelni. Olyan valóság mint a "kinti", csak szót fogad neked. Mit szeretnél? Mi a három legféltettebb vágyad? Nem baj, ha lehetetlen. Nem baj, ha sose mondanád el senkinek. Utakat keresek arra a bolygóra, ahol az utazót élete legkülönösebb bulija várja. Érzed? :-) Jössz? :-)

Utolsó kommentek

  • álomontológus: Sziasztok! Nem tud valaki Záporról? Én nem voltam tagja az Álomműhelynek, de érdeklődve olvastam ... (2012.09.21. 14:31) Berobbanás
  • kergezerge: Ezt most hirtelen nem olvastam végig, csak erre guglizódtam, majd visszatérek, most csak annyit sz... (2012.04.05. 16:27) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • Zápor.: Jó, jó, jó!! :-) Próbálkozz vele, Fortis! Örülnék ha láthatnám az álomrajzaidat! Az se baj, ha csa... (2011.09.05. 11:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Nekem tetszetősek ezek a rajzok . Na csak a kézügyesség , azzal van számomra a baj . Kétbalkéz :) ... (2011.09.03. 15:46) Képek, tisztelet, játék (ismét :-D )
  • fortisbarat: Hú aztamindenit , de jó ez a kép ! És az álom maga is . Ezt a képet te festetted ? Nagyon tetszik ! (2011.08.24. 06:57) Zöld-arany falu és kerekasztal
  • Utolsó 20

Katarzis, orgazmus, meg egy nagy, kék IFA

2010.05.11. 19:54 Zápor.

 Ha konkrétan épp két példányban létezem, amelyből az egyik két elemi erejű orgazmust okoz a másiknak egy igennagyon jól sikerült szeretkezés folyamán, akkor ez most önkielégítés vagy homoszexualitás?? Mindenesetre kezdek ráérezni a tudatos álmodás tagadhatatlan bájára..

Leltár: Kocsilopás, gyújtogatás, emberrablás (bár az véletlen volt), zárt telekre történő illetéktelen behatolás, továbbá egy pokolian jó szeretkezés azzal az emberrel, aki a lehető legjobban tudja, mit élveznék abban a pillanatban leginkább, és azt gátlások nélkül meg is teszi. (Saját magam másik példányával.)

 
"Kár, hogy oly mulandók a pillanatok, amikor az ember nemes és tiszta és az angyalokkal rokon..."
                                             Szerb Antal
 
 
 
Ma délután kétszer léptem T.Á. -ba tudatmegőrzéssel, előtte pedig az éjszakai alvásom vége felé, hajnalban egyszer. Lehet, hogy véletlen - volt már ilyen, de van rá némi reményem, hogy nem.. Mert akkor kezdem megtalálni a megfelelő receptet, és az állllllatjó lenne!! :-)))) (Még mindig nem nyugodtak meg a hasizmaim egészen.. :-D )
 
Nem tudom, ezekből mi számít és mi nem, de ímhol az előzmények, amiknek esetleg köze lehet a történtekhez (eszembejutási sorrendben):
 
  • (Ezt tippelem a legfontosabbnak: ) Tegnap este óta rátaláltam egy nagyon jellegzetes tudatállapotra - és érzetre: talán leginkább úgy tudnám leírni, hogy törekvés 100% -osan úgy viszonyulni az álom előtti jelenségekhez, mint a T.Á. -hoz. Minél hitelesebben megélni, hogy "ez" (amiről még pontosan tudom, hogy nem), ez már AZ, ez itt, most T.Á., a hozzá tartozó jellegzetes jóérzéssel, élénkséggel, kíváncsisággal.
  • Katartzis. Szándékosan próbáltam ki, mert az a tiszta, átlagostól eltérő érzelmi többlet tippem szerint segíthet átlagostól eltérő kombinációba kapcsolni a különböző agyterületeimet. A Magyarország klippet néztem meg kétszer, közvetlenül elalvás előtt, a Gesztis "békés többség" -eset, amiben olyan sokféle ember énekel. Az valahogy szívem csücsökje, mindig megfog, meghat, nagyon szeretem.
  • Kb. egy órával a délutáni alvás előtt néhány percig álmokkal foglalkozó cikkekbe nézegettem bele.
  • Tegnap este lefekvés előtt mintegy "háttérzajként" meghallgattam egy előadást "Álom - tudatos álom" -témában. FONTOS LEHET: Élő szóban ment, emberi hanggal, hangsúllyal, érezhető volt a szavak mögött az ember, nem mint az olvasott információknál. Erősen arra tippelek, hogy az élő beszéd hangja nagyon fontos, talán komolyabban veszi az agy, és sokkal jobban aktiválódik a témára, mint olvasáskor.
  • Mindkét elalváskor odafigyeltem arra, hogy - bár még nem így érzem, de - minél inkább úgy álljak a tevékenységhez, hogy "egy meglevő képességet fogok használni", nem pedig egy nem létezővel próbálkozni.
  • Tegnap délelőtt életemben először falat másztam (mászófalat, kis bigyókkal), és abból szerintem még megmaradt az érzés, ahogy mozdulatról mozdulatra összpontosítok, küzdök, hogy minden egyes egyel följebbi fogantyú egy kis győzelem, és csak fokozza az elszántságomat. Kicsit még ennek a "demárpedig" érzésnek az emlékével kezdtem neki a különféle hipnagóg hatások, magával rántani akaró tudatgyengülések ellen felvenni a kesztyűt, elalvás közben. (Elalvás után meg padlógáznál jöttem rá, hogy az ellopott ifával nem tudok rendesen kanyarodni, mert a tegnap kifárasztott fogó izmaimnak ma az ásványvizes üveg is gondot okozott.)

Hirtelen ennyi jut eszembe. Lehet hogy más is közrejátszott, lehet hogy ezek közül egyik se. Két napon belül ki fog derülni. :-)

4 komment

Címkék: trükkök álomélmény

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosalom.blog.hu/api/trackback/id/tr771993287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fortisbarat 2010.07.20. 12:21:42

Még nem volt élményem Tá-ban a szexualitás terén , de egy ismerősöm a csajokra hajt .Nem tudom mi ez a havernál , de mindig rajtuk jár az esze :) és ha sikerül akkor nem hagyna ki egy alkalmat sem :) :)

metálfarkas 2010.07.21. 23:26:41

Legszívesebben azt írnám hogy no comment, de
a tudatos álmodás k*vára nem a csajokról kéne hogy szóljon, szerintem...............
Bevallom én kihasználtam két tudatos álmomnak kb. a felét / háromnegyedét arra, hogy a kedvenc énekesemmel csinálhassunk egy-két dolgot........... De nem az egész álom arról szólt, és nem húztam ezzel annyira az időt. Én úgy gondolom hogy elég alja dolog az, ha valaki a tudatos álmainak a többségét az ilyen dolgokra fecsérli. Inkább oldjunk meg problémákat, amik a lelkünket nyomasztják, vagy készüljünk fel azokra a megpróbáltatásokra, amik várnak ránk majd és tudjuk is, mik lehetnek azok, szóval ilyesmi dolgokra való szerintem a leginkább a t. álmodás. Vagy arra, hogy megtapasztald azokat a dolgokat, amikre a valóságban soha nem lehetsz képes.

metálfarkas 2010.07.21. 23:31:20

Mármint ezt Fortisbarat kommentjére írtam csak eljfelejtettem a 'Válasz erre' pontra kattintani.

fortisbarat 2010.07.22. 11:39:16

@metálfarkas: Egyet értek , van egy nagy rakás más , is amit fel kellene fedezni , de mindenki a maga útját járja . Bizonyára tudjátok , hogy a tudatos álomból könnyen Testen kívüli élmény generálható . Tudok olyan esetekről , mikor arra használták fel a tudást , hogy másnak ártsanak vele . Sajnos van abban valami , hogy a tudásnak két éle van .
Amúgy nem ítélem meg ezt az ismerőst , aki ilyen módon is érdeklődik a lányok után , ez legyen az ő dolga .
süti beállítások módosítása